dunsaluns

Alla inlägg under februari 2013

Av dunsaluns - 28 februari 2013 11:43

Idag ritar vi.. Jag har förstorat min uggla.. Snart är det bakning på schemat.. Ha en bra dag!

Av dunsaluns - 27 februari 2013 20:00

Stöp i soffan direkt efter middagen. Så trött! Men nu vilar jag här i Vs rum och ser på Snövit. Skönt att man kan blogga från soffan.
Innan jobbet idag har vi varit på ultraljud! Tänk att man kan se så mycket detaljer redan! Allt såg då bra ut :) vi är mycket glada för det :)
Jag ska visa bild sen..

Imorgon händer nog en till spännande grej, för mej i allafall; jag tänkte provtrycka barn t-shirt! kul!

Ska verkligen testa hur kvalitéten blir. Sen ska en liten tjej ha en uggletröja. 

Får se om det funkar så bra som ja hade tänkt ;)

Ha det bra!

Av dunsaluns - 26 februari 2013 20:26

Det är inte mina barn, men det var längesen jag tänkte göra namntavlor åt dem, jag har bara inte haft nån bra inspiration...

Av dunsaluns - 26 februari 2013 09:21

Gröööt! Man mår så bra :)
Ekologisk och närproducerad mjölk! Jag väljer det i första hand, det är värt en krona extra att bidra till en bättre utveckling för miljötänk. ..
Nu blev det visst moralkakor till frukost, haha..



Av dunsaluns - 25 februari 2013 14:28

   

Trots att det soliga vädret håller i sig så känner jag mej seg idag. 

Har dock jobbat på och varit duktig, men nu behöver jag nog gå ut och ta vara på ljuset!

Bl.a har jag skrivit färdigt reportaget som jag började med förra veckan. Får se då om det kommer i tidningen snart..

Det droppar från taket - nu måste jag ut!

Men först en liten bild av filurken Skunk, sagan om han finns gömd i Skogin på pennspar.se. (bilden får ej kopieras)

.  

Av dunsaluns - 24 februari 2013 19:04

 

Idag strålade solen på sitt bästa vårhumör.

Vi har varit ute och gått och lekt i snöhögen.

Det känns verkligen att dagarna blir längre och man blir gladare av det :)

Jag har fixat till räven för tryck och funderar på om jag ska göra några fina saker av den.. Var lite sugen på att trycka upp några barntröjor och tygväskor och kanske nåt skrivblock.. Är det en bra idé?

Av dunsaluns - 23 februari 2013 19:00

Efter en härlig lekstund ute i snödrivan, med pulka och stjärtlapp åkte vi till syster yster och hennes kille. En liten kusin kom förbi också, småpojkarna hade disco i vardagsrummet, de lyssnade bl.a på Slipknot (!) de ville välja själva..
Vi har ritat lite och S har gjort supergoda hamburgare :)
Nu är det hockey som gäller, Skellefteå mot Luleå.. Mys mys

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards