dunsaluns

Alla inlägg den 3 juli 2019

Av dunsaluns - 3 juli 2019 07:19

Jag har varit ute på motionsrunda med hunden och skådat allsköns blommor i vägkanterna. Så underbart med sommar. Fikar på baksidan. I brist på bröd tar man limpa (kanelbullar). Sitter i något som kan liknas vid en illa skött syrenberså på baksidan av min vildvuxna trädgård. Ska mjölka och sen åka till kontoret. Det är ju underbart att vara lite halvledig sådär på 40% semester ungefär. Jag målade lite med flickorna igår.. gjorde en bild till en platsannons och en liten prinsessa. Det var skönt att ha en stund hemma. Vi har mest varit på fotboll sista tiden också har vi letat lite cowboykläder.. det är kul att klä ut sig och leka lite. Vissa tycker visst att jag är gode lejd när jag rider ut på käpphästen med min cowboyhatt för att kasta sopor i tunnan. Tur att det är glest mellan husen här.. Nästa stund jag får ledigt ska jag ta tag i spaden och gräva kring äppelträden tänkte jag. Lite skoj får man väl ha emellanåt..

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards