dunsaluns

Alla inlägg den 1 september 2015

Av dunsaluns - 1 september 2015 09:56

igår målade jag vidare på en stor tavla. Den var redan full med färg så nu är det putsning av bakgrunden som gäller, sen ska det på mer detaljer och mer ljus igen. Här är en del av tavlan. Före och efter.
Måleriet står ganska stilla under sommaren eftersom det finns så mycket att göra på gården då, också har jag ju mitt jobb också vill jag hinna vara ute i skogen och bara mysa lite också.

På kvällen tog vi en sista tur med Spöket. Nu ska hon hem till Lillberget igen. Det är kul att ha häst, några dagar om året i alla fall.

När vi åkte hörde vi kannadagässen ropa någonstans. Sen kom de flygande i en stor plog. Vi stannade och tittade på dem när de flög ut mot viken. Sen, när vi fortsatte förbi kohagen hörde vi några höga knallar längre bort. Efter en stund kom fyra vilsna gäss tillbaka. Verkligheten är inte alltid så vacker...

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards