dunsaluns

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av dunsaluns - 25 maj 2015 09:05

söndag förmiddag skulle vi åka till ett barnkalas. Men innan dess for vi iväg och tittade i skogen. Tyvärr har de fortfarande inte tagit bort vägbommen över vägen dit jag ville åka och sova över för två helger sedan :/ Den bästa tiden på året att sova ute i skogen är ju på våren innan myggorna vaknat till liv...

Myrorna har också vaknat och springer omkring för fullt. Vi vände hemåt igen och stannade till vid foten av ett berg och hade en liten picknick där istället.
Vi gick en liten bit uppåt hällarna, det gick ju inte så fort när Tilde skulle ha både apan och kaninen med sig. Plötsligt satte hon sig ner för att klättra över en rot trodde jag, men så fick hon syn på något och blev sittande.
Efter en stund började hon plocka upp myror, en och en och studera dem skrattandes.
Nu väntar en riktigt rolig tid med henne, när hon ska upptäcka allt för första gången. Så häftigt !

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards