dunsaluns

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av dunsaluns - 16 januari 2014 17:50

Ah! Jag är så nöjd :)
Nu har jag fått mig en soffa. Det var tvunget att ha lite "öppen rygg" för att det står ett element där den ska vara. Alltså inte dan bästa placeringen i alla avseensden men det kommer nog att bli trevligare i vårt kök när den kommer på plats.
Hrm.. Ska bara vila min rygg först,(den var inte jag som bar soffan) innan jag börjar möblera klart.
Har täckt den med ett par fårskinn av gotlandsfår från Eufåria, en gårdsbutik i Svensbyn. Det gjorde jag nu bara för att soffan var kall att sitta på, så ny är den! ...för oss alltså, för den är ju begagnad..
Fick den dock väääldigt billigt dessutom .
Nöjd.

Av dunsaluns - 16 januari 2014 13:43

Just nu sitter jag och sippar på en kaffe och väntar på skjuts hem från stan. Jag har varit hos naprapaten. Känner mig redan trött i ryggen.
Det blir nog att vara stillsam ikväll.. Mysa med en bok och ett par ungar. Det var då skönt att få lite dötid och sitta helt själv med en kaffe och en tidning.
Här är en bild från igår morse. Tilde vaknade med en så snygg knorr på huvudet :)

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards