dunsaluns

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av dunsaluns - 27 augusti 2013 22:45

Kompis ringde i förmiddags och frågade om jag ville med ut i skogen igen, så det blev åter en härlig skogstur.
Bara jag och vännen... Och bebisen förstås, och fyraåringen och min hund... Och hennes tre hundar ...!

Det var riktigt, riktigt varmt! Tänk att det ändå är höst. Vi har haft en helt otrolig sommar i år!

Ikväll har vi myst i soffan och min käre herre hade köpt godis åt oss :) vi har kollat på idol, haha!
Alltid underhållande med de här tidiga uttagningarna..
Man får inte så mycket mystid tillsammans nu bara vi två, så det gäller att passa på ;)
(nog för att Tilde alltid är med på ett hörn)..

Godnatt kära läsare!
(Eller godmorgon?)

Dunsa busar med sina kompisar ( som vanligt springer alla ur bild)

Kompisarna badar i bäcken... Brrr

Av dunsaluns - 27 augusti 2013 10:13

Håller fortfarande på med de här små skorna. Det var lite svårt att få rätt form men nu orkar jag inte riva upp dem mer..
Hittade knappar i en liten burk ( filmrulleburk) från min saliga mormor <3
Nu undrar jag om man ska fortsätta med skaften och göra dem högre, med två (eller tre) knappar, för då sitter de bättre... ? Vad tycker du?

Jag är sugen på att göra fler!! Men nu ska vi ut och titta när storebror kör sparkcykel..
Ha det bra!!

[Bild]

Det är inte alltid så lätt när man är fyra år... ( det gick bra ändå ;)

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards