dunsaluns

Alla inlägg under juli 2013

Av dunsaluns - 6 juli 2013 18:05

[Bild]

The end

Av dunsaluns - 6 juli 2013 13:28

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

The end

Av dunsaluns - 6 juli 2013 13:17

Bilar på Trundön idag

Av dunsaluns - 6 juli 2013 09:27

Nu ska jag hoppa i duschen och måla mitt ansikte, för sen ska vi iväg på en liten utflykt igen. Det handlar om bilar, men det är INTE PiteDragway...
Vi älskar utflykter :)
Bilden är inte från idag..

Av dunsaluns - 6 juli 2013 09:14

Här kommer blandade bilder från de två tidigare inläggen här som inte fick med sig sina bilder i uppladdningen.
Det har varit dålig internetuppkoppling här så jag har inte kunnat gå in och redigera inläggen.

Ny frisyr

Skylandergubben

Tindra och Dunsa på onsdagspicknick

Viggo på skogspicknick

Av dunsaluns - 5 juli 2013 09:10

En av de bästa sakerna med gårdagen var att jag fick chansen att komma iväg till frissan och klippa av håret ungefär en kilometer. Det var uppklippt så det var lite kortare fram, men baktill räckte det ner till midjan innan saxen gjorde sitt. Såå skönt att få av de långa risiga topparna.

Jag gillar det där stället också, cau&co, man får alltid massage! Innan klippningen får man håret tvättat extra länge med massage i hårbotten samtidigt som fåtöljen man vilar i masserar hela ryggen - sweet!

Medan jag satt hos frissan gick syster och sonen till leksaksaffären. Han hade sin välfyllda börs med sig, efter besök av min farmor och hans farfar. Vad mer behöver jag säga? Det blev nog en lyckad dag för oss alla :)

Jag tycker de här Skylandersfigurerna är så söta...

[Bild]

[Bild]

Av dunsaluns - 5 juli 2013 07:19

Min gulliga syster kidnappade oss igår! Vi var utan bil och inställda på en hemmadag. Då hon kom och vände på steken. Vi hade stigit upp rätt tidigt och fyllt hela köksbordet och soffan med pyssel och spel. Vi lämnade allt och stack på upptäcktsfärd med lek och glass och tillochmed lite shopping.. Det blev en rolig vändning på dagen :)

Också en till bild från onsdagens picknick...

Av dunsaluns - 5 juli 2013 07:09

I onsdags var vi ute i skogen på picknick med syster yster. Det var soligt och myggfritt. Så klart följde hundarna med :)

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards