dunsaluns

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av dunsaluns - 25 juli 2013 17:29

Passade på att ta en macka med min älskling idag när vi ändå var i stan och kollade Om Tilde växt nåt under sin första vecka.
Nu har hon nått upp till tre kilo.
Storebror var på kalas så det var ovanligt lugnt och skönt eftersom bebisen sov på bordet hela tiden :)
Vi bar henne bara i en filt eftersom jag inte gjort iordning barnvagnen ordentligt än, det är ganska smidigt nu när hon är så liten och lätt...

Av dunsaluns - 25 juli 2013 08:36

I det här inlägget skulle jag berätta att min omtänksamma svärmor hade kommit med orange mormorssaft som hon hade kokat. Den var upphälld i en lika orange flaska.
Men när jag ska fota kommer plötsligt ett ufo med i bild! När det ställer sig och hovrar ovanför sommarstugans tak, utanför fönstret....

Drick mycket saft i sommarvärmen!
annars kan man få solsting..

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards