dunsaluns

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av dunsaluns - 27 juni 2013 18:47

En okänd människa hjälpte mej idag. Tänk att det finns folk som bryr sej och vill dela med sej fast de inte behöver.
Det var en forskare i ett speciellt ämne som berör mitt liv ganska mycket. Jag läste en artikel igår och bestämde mej för att äntligen göra nåt åt min ovisshet, så jag tog reda på vad jag trodde var hans nummer och ringde upp, men ändrade mig direkt och slog av luren när jag insåg hur trött och okoncentrerad jag var. Jag beslöt mig för att ringa lite senare och somnade.
Också ringer han upp mej idag!! Han har ju ingen aning om vem jag är eller varför jag ringt. Sen ger han mej massor av sin tid och förklaringar på saker jag funderar över. Hur bra som helst!!
Även om han inte kunde svara 100% på min huvudfråga så gav ju detta mej otroligt mycket!
Bara att få höra att ens tankegångar är helt riktiga, är ju en tröst när man inte vet åt vilket håll man ska vända sej..
Tack underbara människa! Så ska man vara mot varandra!

Av dunsaluns - 27 juni 2013 08:12

Nu är jag igång igen!
Har hittat garn i mina nya favoritfärger :) jag har tillochmed hunnit tämja ett av nystanen. Fattar inte det där.. Varför träs inte garnet upp på samma sätt som trådrullar då?.. ( se mina äldre inlägg om nystanfight)
Igår gjorde jag nåt så jag "fick ont kring fogarna" precis när jag fick tid över att sticka. Men då kunde jag inte sitta upp.
Men det bästa var att jag just börjat snegla på ett nytt stickmönster som innebär en massa enkel rätstickning. Så jag kunde tjuvstarta liggandes på soffan -kul!
Nu ska det bli en liten barntröja, fast den verkar lite enklare och "plattare" än femtimmarskoftan. Dock har jag förhoppningar om att lättare kunna förstora detta mönster, till en tröja till Viggo..
Det värsta är att jag har hittat en babyfilt som jag så gärna hade velat virka de närmaste veckorna! Hur ska jag hinna det då?
Ha en bra dag!
Själv hoppas jag kunna vila mej i form.. :)

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards