dunsaluns

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av dunsaluns - 15 juni 2013 22:04

Igår och idag har jag inte haft så mycket annat för mej än att gå omkring och vara riktigt gravid och konstig. Magen spänner och gör ont och drar ihop sej eller sprattlar. Det är så trångt innanför det här skinnet. Idag när jag var på Apoteket för att köpa järntabletter, trodde jag att jag skulle svimma. När jag kom hem lade jag mig på soffan en stund, men så fort grabbarna gick ut och det blev tyst här inne tio minuter så somnade jag genast till.
Det är ingen styrsel på orken, man vet aldrig.. Nu ska jag nog gå och sova så man är lite piggare imorgon och kanske kan börja göra lite saker som jag nu i flera dagar har tänkt..
Ikväll har vi haft lördagsmys och sett en gammal klassiker: Rasmus på luffen
Den var uppskattad trots att den är inspelad 81 och ganska grumlig.. Det var riktigt mysit i alla fall, och nu ska jag bara läsa en snutt ur min rövarhistoria.
Sweet dreams

Den här boken är ganska knäpp men helt okej som flummig underhållning när man vill ha nåt att somna till ;)

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards