dunsaluns

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av dunsaluns - 14 maj 2013 23:03

Mm, det är ju inte ofta man går till frissan numer.. Det ironiska är att förr, när jag hade mindre pengar, gick jag till frissan nästan var 6:e vecka. Då skulle det klippas ibland men åtminstone blekas någon utväxt och så..
Nu går jag ungefär ett par ggr per år.. Inte konstigt att man "toppar" en dryg decimeter varje gång då. Ändå är det långt när jag går hem igen.
Nu har jag äntligen hittat ett sätt att slinga utväxten själv med någorlunda resultat ( man är ju inte hårmodell precis) och att klippa luggen själv, med varierande resultat, så då glöms liksom toppningen bort lite..
Men som att det är slitet!
... Hmm, kanske kan Janne röja upp lite med saxen i mitt hår när han kommer hem? Han är ju ändå min allroundman...
Hävv it najs
- gummiba* s

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards