dunsaluns

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av dunsaluns - 13 maj 2013 17:36

Ah! Så roligt spel!
Viggo har sparat pengar till ett Ninjago-spel.. Jag tänkte att han mest skulle leka med gubbarna, men nej..
Vi började spela igår kväll, men hann inte klart eftersom det är så mycket som ska hinna hända på spelplanen innan "sista striden". Det var inte så lätt att hålla reda på reglerna i början, dessutom kan man ändra reglerna själv om man vill. 

När vi åt frukost stod spelet kvar och väntade, vi skulle fortsätta efter dagis och jobb.. men vi kan ju slå ETT slag var i allafall.. och två och tre, hehe... det blev nog att vi spelade en kvart på morgonen i allafall, innan vi lämnade det för att avslutas nu på eftermiddagen...
På spelet står ålder: 8+
Men det går jättebra för Viggo att hänga med i svängarna. Det är ju skitspännande! Och vi är fyra ninjor som hjälper varandra mot skeletten..
Det är det som är så bra med spelet också, att man spelar inte mot varann, utan har en gemensam motståndare. Det är ju helt perfekt om han ska spela mot någon kompis..
Haha, det trodde jag ju inte, att det skulle vara så roligt för mej, hehe, lite barnslig man är..
Hm, ha en god afton och håll tummarna för att vi spöar skelettgeneralen ikväll ;)

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards