dunsaluns

Alla inlägg den 5 april 2013

Av dunsaluns - 5 april 2013 11:56

 

Idag gör jag lite olika saker. Här är en tjuvtitt på dagens skiss som jag snart ska jobba vidare på.
Jag har även målat ett andra varv på snickerierna, som förhoppningsvis blir klara nästa vecka då de sista detaljerna ska vara färdiga :)
Nu kurrar det i magen. Tänkte äta nåt och gå ut på en liten rast innan jag fortsätter.. Frisk luft!
Ha det gott!!

Av dunsaluns - 5 april 2013 06:31

Godmorgon!
Jag kunde inte sova längre.. Solen skiner och en fluga surrar. När jag försökte blunda och somna om kom plötsligt en känsla av att det var sommar! Oh, vad skönt det skulle ha varit :)
Med kalla fötter tassar jag ner på toaletten. Men jag behöver ju inte gå upp så tidigt.
Fastän jag är trött vill jag bara gå och fortsätta med nåt av mina pyssel. Men det vore kanske dumt att börja med det nu..
Ögonen är ju jättetrötta, varför sover jag inte?
Börjar se mej om i sovrummet igen. Senaste tiden har det blivit lite småfix här hemma, jag vill fortsätta på det spåret och göra i ordning i sovrummet. Har några idéer och börjar allvarligt fundera på några inköp. Få se om man tar sig till Ikea....

 

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards