dunsaluns

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av dunsaluns - 22 mars 2013 20:50

Nu ska jag krypa ner och se en film med min älskling igen..

Det gäller ju att passa på, risken finns nämligen att han åker till Svalbard och jobbar snart!!

Där kryllar det ju av isbjörnar! Det är inte helt säkert att det blir av, men projektet han jobbat med nu tar slut och det verkar behövas folk som han där uppe.. Huga *

Jag är inte avundsjuk! .Han har ju som jämt jobbat på annan ort, men Svalbard...

Nåja, vi får väl se hur det blir.. bara han hinner skjutsa mej till BB....  


Av dunsaluns - 22 mars 2013 15:15

Tiden glider ur mina händer! Jag kan inte stoppa den.. Nu har jag åtminstone städat upp rejält där nere så det doftar blommor i huset. De prickiga fönstren och små dammråttor här uppe får vara, nu vill jag ut! Men städningen gav mej benvärk :(
Men snart kan jag nog dra iväg till min mor som jag inte träffat på ett tag. V hänger med :) han har varit jätteduktig på att städa han me!
Det är så skönt att duscha efter städningen, ska bara torka håret, och ska bara... ...

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards