dunsaluns

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av dunsaluns - 3 mars 2013 12:33

Snart finns de på pennspar.se

Av dunsaluns - 3 mars 2013 07:49

Idag ville vi åka på badhuset sen bara ta det lugnt och hälsa på min syster, och hälsa på min mamma och åka och rida på ponnyn Spöket, och göra en tavla och göra bort lite pappersjobb och bara njuta av att det är söndag och fara på bio och..... ..
Det låter inte alls så lugnt och avslappnat.. Det blir förstås att välja ett par saker. Ibland räcker inte dagarna till känns det som. Men jag är glad att jag har allt det där. En del blir ju stressade av att inte jobba för att de inte har nåt att göra. Visst kan man känna sej onyttig om man bara glider omkring hela dagarna, men har man alla sina intressen blir det ju sällan tråkigt.
Är man sjuk och inte kan göra det man tycker om, är det ju en annan sak. Men det säger sej väl självt.. Jag har försökt hitta saker jag kan göra även om jag är sjuk och inte ens kan sitta vid datorn. Det är inte lätt, men någon slags hjärnverksamhet kan ändå gå att nyttja till nåt,,, tidsfördriv är egentligen fel ord för mej. Det är mer saker som jag har "ogjorda" tex. att skriva färdigt sagan "När Kalles mamma blev sjuk" eller " Axel Bengtsons snus" eller åtminstone tänka ut vad man ska skriva..
Här har du en bild på Axel B. med sina får Den är färglagd med akvarell i mitt skissblock så kvaliteten är usel, men jag gjorde den en gång när jag var sjuk och inte kunde sitta och måla ordentligt.
Början på sagan hittar ni på pennspar.se under stenarna i Skogin..

Presentation


Hej!
Jag tycker om att skriva och göra bilder. Här på bloggen samlar jag bilder och texter om sånt jag blir glad av. Nästan allt bloggande sker via mobilen, delvis därför kommer mina foton vara långtifrån felfria.. Gillar någon bloggen och vill läsa och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright

  Alla texter och bilder här skyddas av copyright!

 

Vill du låna en bild (tex. till din blogg)och hänvisa till mej är du välkommen att fråga :)

Att dela mina hela inlägg på facebook är ju också helt ok (eftersom de då kopplas hit till min blogg)

MEN

 Tar du/kopierar en bild/text utan lov, kommer jag hem till dej och river sönder din cykel!!.. eller nåt... >:(

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards